Sunday, December 19, 2010

MRT! Pastika Ianya Berjaya Mr.PM!


1 lg Projet yang menunjukan slogan Rakyat Didahulukan Pencapaian Di Utamakan. Projer MRT adalah menifestasi untuk mencapai salah satu elemen NKRA iaitu meningkatkan kemudahan perkhidmatan awam. Cuma yang perlu Mr.PM ingt adalah untuk merealesasiakn project ini RM36b diperlukan sini dan rm36b jugak bukan 1 jumlah yang kecil.Harap project ini dapat dispakan dalam tempoh yang ditetapkan dan memenuhi spesifikasi yang diperlukan.

Seperti yang diumumkan oleh Dato Seri Najib semlm, MRT adalah project untuk menghubungkan Sunagi Buloh-Kajang yang merentasi ibu negara yang amana akan dibina 35 stesen perhentian. Stesen2 tersebut akan dibina di kawasan berkepadatan tinggi seperti Kota Damansara, Mutiara Damansara, Bandar Utama Taman Tun Dr. Ismail, Bukit Damansara, Cheras, Bandar Tun Hussien Onn dan Balakong.

1 lg aku jgak nk ucapkan tahniah kepada MMC-Gamuda yang dipilih sebagai kontraktor dalam merealesasikan project ini.Seperti yang kita semua maklum, MMC-Gamuda adalah salah 1 syarikat milik Bilioanaire Melayu yang terkenal di seluruh dunia dengan kerja-kerja dakwah dn kebajikan Islam.beliau tidak lain dan tidak bukan adalah Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary.Seorang yang gigih menjalankan jihad membasmi kemiskinan umat Islam.

Tahniah Tan Sri!

No comments:

Post a Comment