Monday, April 18, 2011

Go To the HELL la DAP!




"We are not RACISM!" 

"Chinese are not RACIST!" 

"Kita tidak tolak kerajaan tapi kita tolak Taib Mahmud!"

Semua ayat di atas diungkapkan oleh kaum CINA dan pemimpin parti CINA iaitu Donkey Action Party(DAP).

Aku pulak jawab "GO TO THE HELL!"

Sejak keputusan PRN Sarawak diumumkan yang mana DAP telah meneng bergaya di semua kawasan starategik bandar, telah terserlah sikap RACIST msyarakat cina di sana yang selama ini bertopeng demi mendapat bantuan kerajaan.Kita setelah mereka maju dan kuat kerajaan pulak hendak digigit.


Pemimpin ultra-kiasu mereka pula sibuk mencanagkan "This is new politic","This is signal from people", "Dare to change" dan pelbagai lagi kata2 yang memualkan tekak.

Parti yang terkenal dengan cauvanis kecinaan ini menyalak kononnya masyarakat cina BOSAN dengan Pehin Sri Taib Mahmud! Sekali lagi dari aku "GO TO THE HELL!"

Keputusan di beberapa siri PRK bermula di Bukit Gantang,Hulu Selangor sehinggalah ke Sibu jelas menunjukkan kesungguhan mereka memartabatkan DAP sebagai pemerintah Malaysia.Kempen kotor mereka ini terserlah di dalam ceramah-ceramah dan banner yang mereka gunakan.kata2 seperti VOTE MCA=UMNO,VOTE UMNO=KETUANAN MELAYU,VOTE TAIB=VAOTE UMNO dan pelbagai lagi tuduhan berbau perkauman sangat jelas ketara hingga masyarakat cina yang selama ini menerima konsep perkongsian kuasa dan keharmonian kaum kini tiba-tiba bertukar menjadi rakus!

Ketika PRU 2008, mereka berakata tujuan mereka menolak BN adalah kerana BN dipimpin pemimpin lemah Tun Dolah badawi yang gagal menguruskan ekonomi dengan baik sehingga susah bagi mereka untuk CARI MAKAN.

Ya! Kita akur dan kita sendiri pon merasa TERSEKSA di bawah pemimpin yang lebih banyak bersajak dari bekerja.Kita desak dan kita mulakan perubahan dari dalam parti. Ya! UMNO kini sudah berubah dan kejayaan demi kejayaan plan pengurusan ekonomi negara semakin membuahkan hasil sedikit demi sedkit.Ekonomi tampak semakin pulih dan bergerak ke depan.Rakyat kini kemabli tenang seketika.

Namun adakah bangsa yang memberikan alasan EKONOMI dan TARAF HIDUP sebagai alasan menolak BN ini menunjukkan tanda2 yang mereka juga menyokong segala usaha murni yagg cuba dilakukan oleh Dato Seri Najib?? Jwapannya tidak sama sekali!

Sebaliknya mereka cuba mencari pelbagai lasan lain yang boleh dikategorikan sebagai SAMPAH.Mereka mula bercakap tentang dominasi umno di dalam kerajaan, suara MCA yang semakin terpencil, KETUANAN MELAYU,ISA dll lagi yang jelas menunjukan sikap PENIPU dan PEMBOHONG bangsa ini semakin terserlah.Kini di Sarawak mereka mengatkan kononnya mereka menolak BN adalah kerana mereka menolak Taib Mahmud yang terlalu lama memerintah sedangkan Taib sudahpon memulakn pelan peralihan kuasa secara taratur dengan bakal penggantinya.

Jelas alasan demi alasan licik yang diugunakan mereka untuk menipu saling tak ubah seperti mana alasan demi alasan yang diberikan YAHUDI untu menipu seluruh dunia.Benaralah kata orang yang bangsa mata sepet ini adalah bangsa yang kedua berbahaya selepas bangsa YAHUDI@ZIONIST!.

Modus operandi mereka sama saja.Merantau dan mengemis di negara orang dan kemudian mengusai ekonomi dan kemudian berhasrat pula untuk menegakan sebuanh negara bangsa CINA! Zionist telah berjaya di ISRAEL dan Cina telah berjaya di SINGAPORE dan kini sebuah lagi negara Islam berdaulat Malaysia pula menjadi sasaran! Nauzubillahhiminzalik!

1 comment: