Wednesday, February 9, 2011

Sakitnya hati bila hasil kerja kena cilok..Damn!

                                                  Arghhhhh! Dman!







Pasti anda semua yang bekerja baik di sektor kerajaan atau swasta ada pengalaman kerja keras kita kena CILOK dgn org lain.Pedih wooooo...

Sama la macam kes aku ni.Bos aku suruh aku aturkan 1 function untuk department aku ni.Dan aku jugak salah seorang akan menjadi peserta pada event 2 nanti.Bukan main happy lagi bila aku dapat tahu hal tu.Yela aku ni budak baru dah diberikan kepercayaan untuk handle event dan aku pon akan masuk dalam event 2 nanti.Ini baik utk KPI aku.Cepat ckit nk comfirm heheh..

Aku pon buat la dengan sepenuh hati.Aku buat proposal, aku minta quotation dari hotel2, aku siapkan jemputan untuk semua dll lagi.Tapi alangkah kecik hati aku bila suatu hari bos aku panggil aku.

Dia cakap " Johaizal, I'm so sory becoz I'm ordered by top management to combined our event with another department.We have to join venture.So somebody from that department will overtake your job.I'm regret to tell you that your name has been eliminated to give this opportunities to your senior..

Adoi mcm nk hentak je meja 2.Tp nk buat mcm mana kan.Kita yg merancang tapi Allah dah menentukan rezeki kita.mungkin bukan rezeki aku kot..

1 comment: